Porady dla klientów w związku z koronawirusem

W okresie, gdy docierają do nas kolejne informacje dotyczące rozprzestrzeniania się koronawirusa, chcielibyśmy poinformować, że ze starannością wdrażamy szczególne środki, aby zapewnić bezpieczeństwo, a także elastyczność Państwa rezerwacji samochodów.

Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest naszym głównym priorytetem. Z uwagą śledzimy najnowsze informacje, wiadomości oraz porady i wskazówki ze strony Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz władz krajowych, związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Koncentrujemy się na tym, aby sprostać potrzebom naszych klientów, zachowując przy tym troskę o bezpieczeństwo Państwa oraz naszych pracowników.

Czy Wasze wypożyczalnie w Polsce są otwarte?

Środki podjęte przez władze mające na celu zatrzymanie rozprzestrzeniania się koronawirusa mogą skutkować zamykaniem biur wynajmu. Może to mieć wpływ również na nasze kanały rezerwacji. W przypadku mało prawopodobnego scenariusza zamknięcia naszych biur podczas trwania Państwa wynajmu, skontaktuje się z Państwem odpowiedni zespół, aby poczynić dalsze ustalenia.

Co powinienem/powinnam zrobić w przypadku, gdy już dokonałem/am rezerwacji i ma na nie wpływ sytuacja związana z koronawirusem?

Jeśli już dokonali Państwo rezerwacji i oddziałują na nią restrykcje związane z koronawirusem, rezerwacja może zostać anulowana:

  • Opłaty związane z anulowaniem nie zostaną naliczone w przypadku rezerwacji z późniejszą płatnością (opcja „zapłać przy odbiorze”), jeśli ma na nią wpływ zakaz wjazdu związany z koronawirusem.
  • Opłaty związane z anulowaniem nie zostaną naliczone w przypadku rezerwacji z płatnością z góry (opcja „zapłać teraz”), jeśli ma na nią wpływ zakaz wjazdu związany z koronawirusem.

Klienci, którzy dokonali rezerwacji u pośredników, bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z pośrednikiem w celu otrzymania wskazówek, jeśli podróż może być zakłócona w związku z koronawirusem.

Co z rezerwacjami, na które nie ma bezpośredniogo wpływu koronawirus? 

W celu większej elastyczności naszych rezerwacji, umożliwiamy zmianę lub anulowanie bez dodatkowych opłat rezerwacji wynajmu samochodu na terenie Europy, który ma rozpocząć się przed 1 maja.

Jeśli chodzi o zarezerwowany wynajem samochodu, który rozpocznie się po tej dacie, nie zostaną naliczone dodatkowe opłaty związane ze zmianą rezerwacji, jeśli zostanie ona dokonana do 72 godzin przez rozpoczęciem wynajmu.

W jaki sposób mogę się skontaktować w sprawie nowych lub dokonanych już rezerwacji?

Środki podjęte przez władze mające na celu zatrzymanie rozprzestrzeniania się koronawirusa mogą mieć wpływ na możliwość kontaktu telefonicznego z naszym biurem rezerwacji. Jeśli chcesz dokonać rezerwacji, możesz to zrobić na naszej stronie internetowej lub wykorzystując aplikację mobilną.

By zmienić lub anulować rejestrację

  • Istnieje możliwość zarządzania rezerwacją online.
  • W celu bezpośredniego kontaktu z nami zachęcamy do odwiedzenia strony
  • Biorąc pod uwagę dużą liczbę zapytań, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu osoby, których wynajem auta ma rozpocząć się przed 1 maja. Rezerwacje, które zaplanowano po tej dacie, mogą być zarządzane po linkiem 

Czy Budget prowadzi dodatkowe działania, mające na celu zmniejszenie rozprzestrzeniania się koronawirusa?

Ściśle monitorujemy informacje przekazywane przez Światową Organizację Zdrowia odnośnie tego, jakie środki należy podejmować w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się COVID-19.

W celu ochrony naszych pracowników oraz klientów, zapewniamy odpowiednie urządzenia i zachęcamy do regularnej dezynfekcji rąk. Rozszerzyliśmy również i tak szeroką gamę metod mycia i czyszczenia samochodów stosowanych po każdym wynajmie. Szczególną uwagę przykładamy do miejsc najczęściej dotykanych przez użytkowników aut m.in. kierownicy, klamek a także innych powierzchni.

Zachęcamy naszych klientów, aby na bieżąco śledzili najnowsze informacje na stronie internetowej Światowej Organizacji Zdrowia oraz na stronie polskiego Ministerstwa Zdrowia.