Porady dla klientów w związku z koronawirusem

Ostatnio zaktualizowany 17/12/20

W związku z wszechobecną epidemią koronawirusa chcielibyśmy zapewnić, że ze starannością wdrażamy szczególne środki, aby zapewnić bezpieczeństwo naszych klientów, a także elastyczność systemu rezerwacji.

Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest naszym głównym priorytetem. Z uwagą śledzimy najnowsze informacje, wiadomości oraz porady i wskazówki ze strony Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz władz krajowych, związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Koncentrujemy się na tym, aby sprostać potrzebom naszych klientów, zachowując przy tym troskę o bezpieczeństwo Państwa oraz naszych pracowników.

Czy Wasze wypożyczalnie w Polsce są otwarte?

Środki podjęte przez władze mające na celu zatrzymanie rozprzestrzeniania się koronawirusa mogą skutkować zamykaniem biur wynajmu. Może to mieć wpływ również na nasze kanały rezerwacji. W przypadku mało prawopodobnego scenariusza zamknięcia naszych biur podczas trwania Państwa wynajmu, skontaktuje się z Państwem odpowiedni zespół, aby poczynić dalsze ustalenia.

Czy mogę anulować nową lub istniejącą rezerwację bezpłatnie?

Tak. W przypadku konieczności anulowania rezerwacji, zwrot pełnej kwoty zostanie przetworzony automatycznie i powinien pojawić się na koncie w ciągu 5 dni.

Nasze elastyczne zasady anulowania rezerwacji wyglądają następująco:

  • Bezpłatne anulowanie/zwrot pełnej kwoty w przypadku rezerwacji z opcją Zapłać online (przedpłata) do 24 godzin przed dniem rozpoczęcia wynajmu
     
  • Rezerwacje z opcją Zapłać przy odbiorze (zapłać później) można anulować do momentu rozpoczęcia wynajmu
     
  • W przypadku anulowania wynajmu, do którego dnia rozpoczęcia pozostało mniej niż 24 godziny, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy pomniejszony o niższą z następujących kwot: i) 1-dniowa stawka wynajmu lub ii) stała opłata, w zależności od kraju, w którym dokonano rezerwacji (50 EUR, 40 GBP, 60 CHF)
     
  • W przypadku niezgłoszenia się po samochód, zwrot pieniędzy nie przysługuje oraz może obowiązywać opłata.

Czy Budget prowadzi dodatkowe działania, mające na celu zmniejszenie rozprzestrzeniania się koronawirusa?

Ściśle monitorujemy informacje przekazywane przez Światową Organizację Zdrowia odnośnie tego, jakie środki należy podejmować w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się COVID-19.

W celu ochrony naszych pracowników oraz klientów, zapewniamy odpowiednie urządzenia i zachęcamy do regularnej dezynfekcji rąk. Rozszerzyliśmy również i tak szeroką gamę metod mycia i czyszczenia samochodów stosowanych po każdym wynajmie. Szczególną uwagę przykładamy do miejsc najczęściej dotykanych przez użytkowników aut m.in. kierownicy, klamek a także innych powierzchni.

Zachęcamy naszych klientów, aby na bieżąco śledzili najnowsze informacje na stronie internetowej Światowej Organizacji Zdrowia oraz na stronie polskiego Ministerstwa Zdrowia.