#if($productList.size() > 0) #if(!$isLocalCurrency) #end #end
Jeśli wybrano opcję nieotrzymywania marketingowych e-maili od Budget, otrzymanie niniejszej wiadomości nie zmienia tamtej decyzji. Nie odpowiadaj na tę wiadomość – jest to wiadomość generowana automatycznie.
BUDGET Nr rezerwacji Budget: $reservationNumber
 

Odprawa online zakończona!

Przybij piątkę! Właśnie udało Ci się zaoszczędzić mnóstwo czasu, korzystając z odprawy online.

Dziękujemy za przekazanie nam wszystkich potrzebnych informacji, na podstawie których przygotujemy umowę wynajmu przed Twoim przybyciem po samochód.

Nasza obietnica braku zmartwień zapewni Ci poczucie komfortu i spokoju. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić nieskazitelną czystość naszych samochodów i Twoje bezpieczeństwo.

Teraz ważna informacja: nie zapomnij prawa jazdy i kart płatniczych*, a także paszportu lub dowodu osobistego, ponieważ będziemy musieli je sprawdzić, gdy przyjdziesz odebrać pojazd. Następnie poprosimy Cię o podpis i upewnimy się, że masz wszystko, czego potrzebujesz. Teraz możesz już ruszać w drogę. 

Do zobaczenia wkrótce! 

* Uwaga: w przypadku samochodów o wyższej wartości wymagane są dwie karty płatnicze, z których jedna musi być kartą kredytową. Ta informacja znajduje się również na potwierdzeniu rezerwacji.

 

Dodatkowe produkty

Zauważyliśmy, że podczas odprawy zostało dodanych kilka innych produktów. Potwierdzenie tych produktów znajduje się poniżej.

 
#foreach($product in $productList) #end

Produkt

Cena

Zapłacono dziś

Do zapłacenia w biurze wynajmu

$product.name

$product.unitPrice

$product.paidToday

$product.toBePaidAtStation #if(!$isLocalCurrency) * #end
 
*Cena dodatkowych produktów została oszacowana na podstawie dzisiejszego kursu wymiany walut. Ostateczna kwota zostanie pobrana w lokalnej walucie w momencie odbioru samochodu i będzie zależeć od kursu waluty w danym dniu.
 

Dane kontaktowe

Należymy do stowarzyszenia European Car Rental Conciliation Service (ECRCS). Organizacja ta prowadzi niezależne analizy sporów, nie pobierając od klientów dodatkowych opłat. Jeżeli złożysz zażalenie, ale nie będziesz usatysfakcjonowany naszą odpowiedzią, możesz przekazać sprawę do rozpatrzenia przez ECRCS.

Uwaga: skargę do ECRCS należy skierować dopiero po uzyskaniu naszej ostatecznej odpowiedzi i informacji, że można się kontaktować z tą instytucją w przypadku niezadowolenia z naszego rozstrzygnięcia. W razie skontaktowania się z nią przed otrzymaniem naszej ostatecznej odpowiedzi ECRCS może nie zaakceptować Twojego zgłoszenia.